location car search folder print add-compare-btn icon-blank-sheet icon-sheet icon-compare icon-columns icon-wheel icon-wheel two icon-shield icon-insurance icon-service icon-funding

WRX STI 

FINAL EDITION

Hinnakiri Spetsifikatsioon

WRX STI 

FINAL EDITION

Hinnakiri Spetsifikatsioon

Versioon

Versioon

VersioonHindKäigukast
WRX STI 37 900  6MT

GT

VersioonHindKäigukast
WRX STI GT 41 400  6MT
360°

360°

vaade

WR Blue Pearl
Välimus

Välimus

Motospordisõprade jaoks kõikjal maailmas piisab põnevuse tekitamiseks vaid kolmest tähest: STI. WRX STI õhuvõtuava kapotil ja võimas, survejõudu genereeriv tagaspoiler ei jäta vähimatki kahtlust, mis auto see on või milleks see ehitati. Pealispinna all ootab vallapäästmist jõud, mis on kontsentreerunum ja plahvatuslikum, kui kunagi varem.

Välimus varustus

Juhtimiskogemus
  • SI-Drive
  • MULTIFUNKTSIONAALNE INFOEKRAAN
  • DCCD
  • LCD- EKRAAN
SI-Drive

Juhtimiskogemus

Subaru intelligentne juhtimissüsteem SI-DRIVE laseb kohandada WRX STI sõiduomadusi vastavalt sinu vajadustele ja soovidele. Kui „Intelligent“ (I) režiimis on kiirendus pehmelt sujuv ning rõhk kütusekulu optimeerimisel, siis „Sport“ (S) režiimis reageerib mootor otseselt ning suutlikult igas olukorras. Turbomootorist maksimaalse tulemuse saamiseks lülita sisse režiim „Sport Sharp“ [S#]. Reageering gaasipedaali vajutusele on ülitäpne ja jõuline kogu pööretevahemikus. 

MULTIFUNKTSIONAALNE INFOEKRAAN

Juhtimiskogemus

Sõitmaminek ei tähenda, et peaksid kõik selle maha jätma. Arusaadav ja loogiline tehnoloogia aitab infot jälgida, kuid ei sega juhtimist. WRX STI tagab sulle ühenduse, hoiab kursis info ja meelelahutusega, aitab navigeerida ning kõiki neid funktsioone ja helisüsteemi saad juhtida kas sõrmeotsaga ekraanilt või häälkäsklustega. Samuti ühildub auto nutitelefoni ja iPhone-iga, nii et lemmikmuusika ja sõbrad on sinuga kõikjal kaasas.

Laiem, 5,9-tolline kõrgresolutsiooniga multifunktsionaalne ekraan on silmadele mugavam ning kuvab sinu jaoks olulist infot ühes kohas, et oleksid oma auto hingeeluga paremini kursis.

DCCD

Juhtimiskogemus

Juhi poolt kontrollitav mitme režiimiga keskdiferentsiaal DCCD võimaldab WRX STI diferentsiaalilukustust ümber lülitada ja muuta selle seadeid. Reguleerides nii elektromagnetilist mitme kettaga ülekandesidurit kui ka piiratud libisemisega diferentsiaalisüsteemi (LSD) mehaanilist lukustust, kohandab see pöördemomendi jaotust esi- ja tagasilla vahel. “Auto” režiim valib ise muutlikele sõidutingimustele vastava ideaalse momendijaotuse, “Auto (+)” suunab rohkem jõudu esisillale veojõu suurendamiseks, “Auto (-)” aga rohkem tagaratastele parema manööverdusvõime saavutamiseks. Kuueastmeline manuaalrežiim lubab seada lukustust just sinu personaalse eelistuse järgi.

LCD- EKRAAN

Juhtimiskogemus

Kogu sulle vajaminev oluline sõiduinfo on vaid pilguheidu kaugusel selgetel ja kergesti jälgitavatel näidikutel. Lülita vaid süüde sisse ning osutid viipavad sulle tervituseks, andes märku valmisolekust teele asuda. Armatuuslaua keskel asuvat 3,5" LCD-ekraani saab seadistada kuvama just seda infot, mida soovid oma silme ees näha.

Interjöör
  • Interjöör
  • 360°
Interjöör

Interjöör

Proovi ainulaadset STI-kogemust, mida hindavad kogu maailma autofännid. Kui WRX STI juhiistmel olles mootori käivitad, on pilkupüüdev ja elegantne interjöör veel ainus asi, mis su pulbitsevat adrenaliini ohjes hoiab. Kinnita end pehmetele ja mugavatele esiistmetele sportliku punase turvavööga ning naudi kurve ja sirgeid vallutades sportlikku käigukangi oma peopesas. Lisaks on laiemalt, 5,9-tolliselt kõrgresolutsiooniga multifunktsionaalselt ekraanilt mugav lugeda, nii et püsid auto oluliste andmetega kursis just siis, kui seda vaja.


INTERJÖÖRI DETAILID 

360°

Interjöör

Osa näidatud varustusest ei pruugi olla Eestis saadaval. 

Tehnoloogia
  • SÜMMEETRILINE NELIKVEDU
  • Käigukastid
  • Boxer mootorid
  • SPORTAUTO JÄIKUS
  • Active Torque Vectoring
SÜMMEETRILINE NELIKVEDU

Tehnoloogia

Stabiilne sõit sisendab rahu. Kuid stabiilsustunne ärgitab ka otsima põnevust ning proovima elavat ja inspireerivat sõidustiili. Kõigile Subaru sõidukeile on antud võime lasta sul rooli taga võtta tõeline juhiroll, seda tänu Subaru sümmeetrilise nelikveo ja boksermootori tasakaalustatud koostoimele. Selle nelikveosüsteemi unikaalne disain tagab igal hetkel efektiivse jõuülekande kõigile neljale rattale ning parima teetunnetuse kõikidel teedel ükskõik, kui halbades tingimustes. Täiesti sümmeetriline veoskeem, kus kõik komponendid on paigutatud üksteise järele täiuslikus külgsuunalises tasakaalus, muudab sõiduki käsitlemise ülitäpseks ning madal raskuskese suurendab juhitavuse tundlikkust veelgi. Sümmeetrilise nelikveo ainulaadsed eelised annavad autole rahuldustpakkuva juhitavuse ning sinule võime veel paremini ohte vältida.

Käigukastid

Tehnoloogia

Lühikesed käigud, ühtlane ja täpne reaktsioon ja käepärane nahaga kaetud käigukanginupp lasevad selle 6-käigulise manuaalkasti abil nautida punaselt hõõguva tahhomeetriosuti iga võnget. Mootori parima jõumomendi leidmiseks pöördeid sobitades tunnete WRX STI kogu võimsuspotentsiaali kindlalt oma käeulatuses

Boxer mootorid

Tehnoloogia

WRX STI alumiiniumist kapotikaane all on peidus tema ületamatu võimekuse allikas. 2,5-liitrise turbolaaduriga Subaru boksermootori võimsus 221 kW ja pöördemoment 407 Nm ennustavad välkkiiret minekut. Kuid see on ka võimsus, mida kontrollib Subaru intelligentne juhtimissüsteem SI-Drive, pakkudes kolme erinevat seadistust – alates sujuvast ja säästlikust kuni totaalselt ekstreemseni. Lisaks hoiab klapikontrolli süsteem Dual AVCS ühtlast momendikõverat laias pööretevahemikus ning jõudu aitab ohjata lühikeste käikude ja kiire reaktsiooniga 6-käiguline manuaalkast.

Loe lähemalt boxer mootorid

SPORTAUTO JÄIKUS

Tehnoloogia

Aastad tuliseid rallivõistlusi, põhjalikke teste ja materjalitehnoloogia ning insenerikunsti arengut on andnud oma panuse uue WRX STI loomisse. Selle arendustöö keskmes on olnud eesmärk saavutada auto erakordne stabiilsus ja välkkiire reaktsioon. Kerele annab ülisuure jäikuse ning kerge kaalu kõrgtugeva terase kasutus kõigis raamikonstruktsioonides. Enamgi veel, vedrustust on tuunitud senisest jäigemate stabilisaatorite, kiirema vedrukäigu ja uuendatud, jäigemate kuulliigendite abil. Nii on garanteeritud täpne tasakaal sportliku jäikuse ning kiire reaktsiooni vahel, mis võimaldab juhil saavutada enneolematu auto- ja teetunnetus.

Active Torque Vectoring

Tehnoloogia

See tehnoloogia aitab muuta sõiduki käsitlemise piirsituatsioonides senisest täpsemaks. Kui kurvi sisenedes hakkavad mõjuma külgsuunalised G-jõud, hoiab süsteem valitud ratastele veojõudu jagades autot ettekavatsetud kursil. See tähendab, et WRX STI reageerib rooliliigutustele kiiremini ja tõhusamalt.

Turvalisus
  • AKTIIVNE
  • PASSIIVNE
  • pidurid
  • VDC
AKTIIVNE

Turvalisus

Kolm valitavat režiimi aitavad sul võimalikus ohuolukorras säilitada kontrolli sõiduki üle ja pakuvad paindlikku võimekust muutuvates teeoludes. Normaalrežiimil on kogu kontrollsüsteem täielikult rakendatud. “Traction” režiimil tõstetakse kontrollsüsteemi ja veojõukontrolli sekkumise läve, et saaksid ratastele kanda maksimaalse jõumomendi. Võid valida ka “Off” režiimi, mis võimaldab VDC kontrollsüsteemi täielikult välja lülitada.

WRX STI tehnoloogia parandab pidurdusvõimet ja suurendab sinu ohutust. Piduriabi Brake Assist aitab hädaolukorras pidurit maksimaalselt rakendada. Piduri ülevõtusüsteem Brake Override aitab vältida ohuolukorda, jättes gaasipedaali arvestamata juhul, kui vajutad gaasipedaalile ja piduripedaalile korraga.

PASSIIVNE

Turvalisus

WRX STI standardvarustuses on eesmised ja külgmised SRS turvapadjad ja -kardinad, lisaks ka põlveturvapadi, mis aitab kaitsta juhi jalgu ja alakeha. WRX STI kere on parema juhitavuse nimel konstrueeritud kergmaterjale kasutades. Samas on ta turvalisust silmas pidades ka äärmiselt tugev. Sõitjateruumi ümbritseb niinimetatud turvapuur, mille ringikujulised tugevdusraamid ulatuvad katusest uksepiilarite ning põrandani. Ülitugev turvaraam on vastupidav ja hajutab löögijõudu igasuguse kokkupõrke korral. Sõites WRX STI-ga oled sa kindlalt kaitstud. Iga Subaru on loodud sõitjate maksimaalset turvalisust silmas pidades ning madala raskuskeskmega boksermootor suurendab ohutust veelgi. Mootori kandurid on projekteeritud nii, et need laupkokkupõrke korral murduvad ja mootor koos käigukastiga libisevad auto alla, mitte ei tungi sõitjateruumi.

pidurid

Turvalisus

Motospordis on võistluse võitmiseks vaja tiimitööd. Tipptasemel autojuhtimisega on samamoodi – see toimub tänu auto ja juhi vahel tekkivale sünergiale. Seepärast tahtsime teha WRX STI igas mõttes võimekamaks. Tänu mugavatele pedaalidele ja sportlikule käigukangile on käiguvahetus nauditav ja sujub nagu iseenesest. Kui lisada veel Brembo pidurite peatamisjõud ja ristpuuritud rootorid, ongi WRX STI reageerivam ja seda on nii mõneski olukorras veelgi põnevam juhtida.

VDC

Turvalisus

Isegi kui viid oma WRX STI võimete piirini, pakub meelerahu teadmine, et Subaru on taganud sõitjate jaoks erakordselt kõrge ohutustaseme. See hõlmab senisest vastupidavamat ringikujulist turvaraamistust ning juhipoolset turvapatja põlvedele, mitmerežiimilist sõidudünaamika kontrollsüsteemi koos aktiivse veojõukontrolliga ja võimsaid Brembo pidureid, mis aitavad sul vältida ohtu enne, kui hilja. Ja sinu võimet ohtu ennetada suurendab veelgi sümmeetrilise nelikveo unikaalne tasakaal ja haarduvus.

Lisavarustus

Lisavarustus

  • Lisavarustus

  • Kaitse

  • Välimus

  • Interjöör

  • Ohutus

  • Veljed