location car search folder print add-compare-btn icon-blank-sheet icon-sheet icon-compare icon-columns icon-wheel icon-wheel two icon-shield
Versioon

Versioon

VersioonHindKäigukast
WRX STI 37 900  6MT

GT

VersioonHindKäigukast
WRX STI GT 41 400  6MT
360°

360°

vaade

WR Blue Pearl
Välimus

Välimus

Motospordisõprade jaoks kõikjal maailmas piisab põnevuse tekitamiseks vaid kolmest tähest: STI. Uus WRX STI veereb publiku ette uudsel kujul, kuid õhuvõtuava kapotil ja võimas, survejõudu genereeriv tagaspoiler ei jäta vähimatki kahtlust, mis auto see on või milleks see ehitati. Pealispinna all ootab vallapäästmist jõud, mis on kontsentreerunum ja plahvatuslikum kui kunagi varem.

Välimus varustus

Juhtimiskogemus
  • SI-Drive
  • MULTIFUNKTSIONAALNE INFOEKRAAN
  • DCCD
  • LCD- EKRAAN
SI-Drive

Juhtimiskogemus

Subaru intelligentne juhtimissüsteem SI-DRIVE laseb kohandada WRX STI sõiduomadusi vastavalt sinu vajadustele ja soovidele. Kui „Intelligent“ (I) režiimis on kiirendus pehmelt sujuv ning rõhk kütusekulu optimeerimisel, siis „Sport“ (S) režiimis reageerib mootor otseselt ning suutlikult igas olukorras. Turbomootorist maksimaalse tulemuse saamiseks lülita sisse režiim „Sport Sharp“ [S#]. Reageering gaasipedaali vajutusele on ülitäpne ja jõuline kogu pööretevahemikus.

MULTIFUNKTSIONAALNE INFOEKRAAN

Juhtimiskogemus

Mugavalt silmade kõrgusele paigutatud infoekraan näitab mitmesugust sõidukiga seotud infot. Sinna saab kuvada ka digitaalse turborõhu näidiku, et hoida pilk peal oma turbolaaduri tööl.

DCCD

Juhtimiskogemus

Juhi poolt kontrollitav mitme režiimiga keskdiferentsiaal DCCD võimaldab WRX STI diferentsiaalilukustust ümber lülitada ja muuta selle seadeid. Reguleerides nii elektromagnetilist mitme kettaga ülekandesidurit kui ka piiratud libisemisega diferentsiaalisüsteemi (LSD) mehaanilist lukustust, kohandab see pöördemomendi jaotust esi- ja tagasilla vahel. “Auto” režiim valib ise muutlikele sõidutingimustele vastava ideaalse momendijaotuse, “Auto (+)” suunab rohkem jõudu esisillale veojõu suurendamiseks, “Auto (-)” aga rohkem tagaratastele parema manööverdusvõime saavutamiseks. Kuueastmeline manuaalrežiim lubab seada lukustust just sinu personaalse eelistuse järgi.

LCD- EKRAAN

Juhtimiskogemus

Kogu sulle vajaminev oluline sõiduinfo on vaid pilguheidu kaugusel selgetel ja kergesti jälgitavatel näidikutel. Lülita vaid süüde sisse ning osutid viipavad sulle tervituseks, andes märku valmisolekust teele asuda. Armatuuslaua keskel asuvat 3,5” LCDekraani saab seadistada kuvama just seda infot, mida soovid oma silme ees näha.

Interjöör
  • Interjöör
  • 360°
Interjöör

Interjöör

360°

Interjöör

Osa näidatud varustusest ei pruugi olla Eestis saadaval. 

Tehnoloogia
  • SÜMMEETRILINE NELIKVEDU
  • Käigukastid
  • Boxer mootorid
  • SPORTAUTO JÄIKUS
  • Active Torque Vectoring
SÜMMEETRILINE NELIKVEDU

Tehnoloogia

Stabiilne sõit sisendab rahu. Kuid stabiilsustunne ärgitab ka otsima põnevust ning proovima elavat ja inspireerivat sõidustiili. Kõigile Subaru sõidukeile on antud võime lasta sul rooli taga võtta tõeline juhiroll, seda tänu Subaru sümmeetrilise nelikveo ja boksermootori tasakaalustatud koostoimele. Selle nelikveosüsteemi unikaalne disain tagab igal hetkel efektiivse jõuülekande kõigile neljale rattale ning parima teetunnetuse kõikidel teedel ükskõik, kui halbades tingimustes. Täiesti sümmeetriline veoskeem, kus kõik komponendid on paigutatud üksteise järele täiuslikus külgsuunalises tasakaalus, muudab sõiduki käsitlemise ülitäpseks ning madal raskuskese suurendab juhitavuse tundlikkust veelgi. Sümmeetrilise nelikveo ainulaadsed eelised annavad autole rahuldustpakkuva juhitavuse ning sinule võime veel paremini ohte vältida.

Käigukastid

Tehnoloogia

Lühikesed käigud, ühtlane ja täpne reaktsioon ja käepärane nahaga kaetud käigukanginupp lasevad selle 6-käigulise manuaalkasti abil nautida punaselt hõõguva tahhomeetriosuti iga võnget. Mootori parima jõumomendi leidmiseks pöördeid sobitades tunnete WRX STI kogu võimsuspotentsiaali kindlalt oma käeulatuses

Boxer mootorid

Tehnoloogia

 

Vähestel mootoritel WRX STI 2,5-liitrise turbomootori kõrval on sarnane, puhast sõidukirge sütitav maine. Selles peituv toores jõud, mis vallandub turbo peaaegu hetkelisel rakendumisel, pakub silmapilkset ja muljetavaldavat kiirendust. Selle auhinnatud mootori sooritusvõime ilmutab end kõige paremini just uue WRX STI kestas.

Loe lähemalt boxer mootorid

SPORTAUTO JÄIKUS

Tehnoloogia

Aastad tuliseid rallivõistlusi, põhjalikke teste ja materjalitehnoloogia ning insenerikunsti arengut on andnud oma panuse uue WRX STI loomisse. Selle arendustöö keskmes on olnud eesmärk saavutada auto erakordne stabiilsus ja välkkiire reaktsioon. Kerele annab ülisuure jäikuse ning kerge kaalu kõrgtugeva terase kasutus kõigis raamikonstruktsioonides. Enamgi veel, vedrustust on tuunitud senisest jäigemate stabilisaatorite, kiirema vedrukäigu ja uuendatud, jäigemate kuulliigendite abil. Nii on garanteeritud täpne tasakaal sportliku jäikuse ning kiire reaktsiooni vahel, mis võimaldab juhil saavutada enneolematu auto- ja teetunnetus.

Active Torque Vectoring

Tehnoloogia

See uus tehnoloogia aitab muuta sõiduki käsitlemise piirsituatsioonides senisest täpsemaks. Kui kurvi sisenedes hakkavad mõjuma külgsuunalised G-jõud, hoiab süsteem valitud ratastele veojõudu jagades autot ettekavatsetud kursil. See tähendab, et WRX STI reageerib rooliliigutustele kiiremini ja tõhusamalt.

 

Turvalisus
  • AKTIIVNE
  • PASSIIVNE
  • pidurid
AKTIIVNE

Turvalisus

Kolm valitavat režiimi aitavad sul võimalikus ohuolukorras säilitada kontrolli sõiduki üle ja pakuvad paindlikku võimekust muutuvates teeoludes. Normaalrežiimil on kogu kontrollsüsteem täielikult rakendatud. “Traction” režiimil tõstetakse kontrollsüsteemi ja veojõukontrolli sekkumise läve, et saaksid ratastele kanda maksimaalse jõumomendi. Võid valida ka “Off” režiimi, mis võimaldab VDC kontrollsüsteemi täielikult välja lülitada.

PASSIIVNE

Turvalisus

WRX STI standardvarustuses on eesmised ja külgmised SRS*1 turvapadjad ja -kardinad, lisaks ka uus põlveturvapadi, mis aitab kaitsta juhi jalgu ja alakeha.

pidurid

Turvalisus

WRX STI kasutab kaasaegseid tehnoloogiaid, mis parandavad pidurdusvõimet ja sinu turvalisust. Kiirustundlik pidurdusabi tagab vajaliku pidurdusjõu äkkpidurduse korral ja uus piduri ülevõtusüsteem Brake Override aitab vältida võimalikku ohtu ka siis, kui piduri- ja gaasipedaali vajutatakse samaaegselt. Tuntuim nimi pidurite tippklassis, Brembo*2, toodab kompromissitult võimsaid pidureid, mis peavad vastu ka jõulisele sõidumaneerile. Suured pidurisadulad ja ventileeritavad kettad tagavad ekstraklassi täpsuse ja kontrolli auto üle ka siis, kui sinu WRX STI liigub võimete piiril.

*1 SRS täiendav turvasüsteem. Toimib efektiivselt koos kinnitatud turvavöödega.
*2 Brembo on Brembo S.p.A. registreeritud kaubamärk

Lisavarustus

Lisavarustus

  • Lisavarustus

  • Kaitse

  • Välimus

  • Interjöör

  • Ohutus

  • Veljed