location car search folder print add-compare-btn icon-blank-sheet icon-sheet icon-compare icon-columns icon-wheel icon-wheel two icon-shield icon-insurance icon-service icon-funding

Boxer mootorid

Tagasi Forester X-Line

SUBARU TUUMIKTEHNOLOOGIA SUBARU - BOKSERMOOTOR

 Väheste maasturite sõiduomadused on samal tasemel nagu Foresteril X-Line, mille usaldusväärsuse ja reaktsioonikiiruse põhitegija on pinna all peidus – see on unikaalne SUBARU BOXER mootor. Kuna SUBARU BOXER mootori horisontaalselt üksteise vastas asuvad kolvid on 180-kraadise nurga all, on mootor lamedama ehitusega. Tänu sellele on mootoril ja autol tervikuna madalam raskuskese ja parem tasakaalustatus. Vastassuunas liikuvad kolvid tasakaalustavad üksteist, vähendades nõnda mootori vibratsiooni.

Rohkem stabiilsust

Tänu lameda ehitusega ja madalamal asuvale mootoriplokile on kogu auto palju paremini tasakaalus ja külgliikumiste osas tunduvalt stabiilsem, kui teiste mootorite puhul.

Rohkem stabiilsust

Võimekas ja töökindel

Mootori horisontaalne disain on juba olemuselt väga jäik ja isetasakaalustuv. See tähendab V- või ridamootoritest vähem vibratsioone ning suuremat vastupidavust, töökindlust ja sooritusvõimet.

Võimekas ja töökindel

SUBARU BOKSERMOOTOR 2-LIITRINE DOHC

MAKS. VÕIMSUS:
150 hj (110 kW) / 6200 p/min.

MAKS. PÖÖRDEMOMENT:
198 Nm (20,2 kgfm) / 4200 p/min.

KÜTUSEKULU:
7,4 l/100 km*  

CO2 HEITMED:

168 g/km*  

*Kütusekulu ja CO2 heitmed: standard EC  2017/1153. .