location car search folder print add-compare-btn icon-blank-sheet icon-sheet icon-compare icon-columns icon-wheel icon-wheel two icon-shield icon-insurance icon-service icon-funding

AKTIIVNE OHUTUS

  • Täiendav ohutussüsteem: tagaoleva sõidukituvastussüsteem (Subaru Rear Vehicle Detection) - Tagaoleva sõiduki tuvastussüsteem jälgib radari abil liiklust auto külgedel ja taga, hoiatades juhti ümberreastumisel pimenurgas asuva sõiduki eest või teele tagurdamisel sealse liikluse eest.

    Täiendav ohutussüsteem: tagaoleva sõidukituvastussüsteem (Subaru Rear Vehicle Detection) - Tagaoleva sõiduki tuvastussüsteem jälgib radari abil liiklust auto külgedel ja taga, hoiatades juhti ümberreastumisel pimenurgas asuva sõiduki eest või teele tagurdamisel sealse liikluse eest.

  • Täiendav ohutussüsteem: kaugtuledeautomaatlülitus (High Beam Assist) - Kaugtulede automaatlülitus aitab tulesid vastavalt sõiduoludele, kiirusele ning vastutulevatele autodele kaug- ja lähitulede vahel ümber lülitada, parandades nähtavust nii sinu kui teiste juhtide jaoks.

    Täiendav ohutussüsteem: kaugtuledeautomaatlülitus (High Beam Assist) - Kaugtulede automaatlülitus aitab tulesid vastavalt sõiduoludele, kiirusele ning vastutulevatele autodele kaug- ja lähitulede vahel ümber lülitada, parandades nähtavust nii sinu kui teiste juhtide jaoks.

  • Vehicle Dynamics Control System - Iga Outbacki standardvarustuses olev veojõukontrolli süsteem VDC jälgib ja analüüsib erinevate sensorite abil, kuidas sõiduk püsib juhi poolt valitud kursil. Võimalikus ohuolukorras, järskukurvi võttes või takistusest mööda põigates, reguleerib süsteemsõiduki teelhoidmiseks veojõu jaotust, mootori võimsust ja pidureidkõigil ratastel.

    Vehicle Dynamics Control System - Iga Outbacki standardvarustuses olev veojõukontrolli süsteem VDC jälgib ja analüüsib erinevate sensorite abil, kuidas sõiduk püsib juhi poolt valitud kursil. Võimalikus ohuolukorras, järskukurvi võttes või takistusest mööda põigates, reguleerib süsteemsõiduki teelhoidmiseks veojõu jaotust, mootori võimsust ja pidureidkõigil ratastel.

  • Active Torque Vectoring stabiilsuskontroll - Kurvi sisenedes rakendab Active Torque Vectoring stabiilsuskontroll pidurid, jagades sisemistele ratastele vähem ja välimistele ratastele rohkem veojõudu. See aitab võtta kurvi teravamalt ja juhtida autot täpsemalt. Koos veojõukontrolli süsteemiga VDC aitab see sind ohtudest eemal hoida ning suurendab turvatunnet.

    Active Torque Vectoring stabiilsuskontroll - Kurvi sisenedes rakendab Active Torque Vectoring stabiilsuskontroll pidurid, jagades sisemistele ratastele vähem ja välimistele ratastele rohkem veojõudu. See aitab võtta kurvi teravamalt ja juhtida autot täpsemalt. Koos veojõukontrolli süsteemiga VDC aitab see sind ohtudest eemal hoida ning suurendab turvatunnet.

  • Hea nähtavus - Outbacki kere on kujustatud nii, et saavutada parim nähtavus ja vähendada ohtlikke pimenurki. Küljepeeglid on kinnitatud usteleja küljeklaaside eesnurgas paiknevad veerandaknad tagavad heavaate ettepoole.

    Hea nähtavus - Outbacki kere on kujustatud nii, et saavutada parim nähtavus ja vähendada ohtlikke pimenurki. Küljepeeglid on kinnitatud usteleja küljeklaaside eesnurgas paiknevad veerandaknad tagavad heavaate ettepoole.

PASSIIVNE OHUTUS

  • Kokkupõrkekindel sõitjateruum - Iga Subaru on loodud sõitjate maksimaalset turvalisust silmas pidades ning madala raskuskeskmega boksermootor suurendab ohutust veelgi. Mootori kandurid on projekteeritud nii, et needlaupkokkupõrke korral murduvad ja mootor koos käigukastiga libisevad auto alla, mitte ei tungi sõitjateruumi.

    Kokkupõrkekindel sõitjateruum - Iga Subaru on loodud sõitjate maksimaalset turvalisust silmas pidades ning madala raskuskeskmega boksermootor suurendab ohutust veelgi. Mootori kandurid on projekteeritud nii, et needlaupkokkupõrke korral murduvad ja mootor koos käigukastiga libisevad auto alla, mitte ei tungi sõitjateruumi.

  • Turvapadjad - Liiklusõnnetuse korral kaitsevad sõitjaid mitmed standardsedturvalahendused nagu eesmised ja külgmised turvapadjad,turvakardinad ning turvapadjad põlvedele.

    Turvapadjad - Liiklusõnnetuse korral kaitsevad sõitjaid mitmed standardsedturvalahendused nagu eesmised ja külgmised turvapadjad,turvakardinad ning turvapadjad põlvedele.

  • Ringikujuline turvaraam - Outbacki kere on parema juhitavuse nimel konstrueeritud kergmaterjale kasutades. Samas on ta turvalisust silmas pidades ka äärmiselt tugev. Sõitjateruumi ümbritseb niinimetatud turvapuur,mille ringikujulised tugevdusraamid ulatuvad katusest uksepiilaritening põrandani. Ülitugev turvaraam on vastupidav ja hajutablöögijõudu igasuguse kokkupõrke korral. Sõites Outbackiga oled sakindlalt kaitstud.

    Ringikujuline turvaraam - Outbacki kere on parema juhitavuse nimel konstrueeritud kergmaterjale kasutades. Samas on ta turvalisust silmas pidades ka äärmiselt tugev. Sõitjateruumi ümbritseb niinimetatud turvapuur,mille ringikujulised tugevdusraamid ulatuvad katusest uksepiilaritening põrandani. Ülitugev turvaraam on vastupidav ja hajutablöögijõudu igasuguse kokkupõrke korral. Sõites Outbackiga oled sakindlalt kaitstud.

  • Peatoed esiistmetel - Tagant otsasõidu korral kaitsevad sõitjaid kaela- ja muude vigastuste eest aktiivpeatoed esiistmetel, tugevad istmeraamid ja peatoed ning löögijõudu neelav istmete vedrustus. Eri kõrguse ja kaldenurgaalla seatavad peatoed sobivad hästi erineva pikkusega ja erisõiduasendeid eelistavatele reisijatele.

    Peatoed esiistmetel - Tagant otsasõidu korral kaitsevad sõitjaid kaela- ja muude vigastuste eest aktiivpeatoed esiistmetel, tugevad istmeraamid ja peatoed ning löögijõudu neelav istmete vedrustus. Eri kõrguse ja kaldenurgaalla seatavad peatoed sobivad hästi erineva pikkusega ja erisõiduasendeid eelistavatele reisijatele.

  • Koormuspiirikutega eesmised turvavööde eelpingutid -  Reguleeritava kõrgusega eesmistel turvavöödel on eelpingutid,mis hoiavad sõitjaid kindlalt paigal, ning koormuspiirikud, misvähendavad rindkere vigastuste riski.

    Koormuspiirikutega eesmised turvavööde eelpingutid - Reguleeritava kõrgusega eesmistel turvavöödel on eelpingutid,mis hoiavad sõitjaid kindlalt paigal, ning koormuspiirikud, misvähendavad rindkere vigastuste riski.