location car search folder print add-compare-btn icon-blank-sheet icon-sheet icon-compare icon-columns icon-wheel icon-wheel two icon-shield icon-insurance icon-service icon-funding

Boxer mootorid

Tagasi Outback

SUBARU BOKSERMOOTOR:

Subaru boksermootori horisontaalselt asetsevad kolvid paiknevad üksteise suhtes 180-kraadise nurga all, võimaldades teiste mootoritüüpidega võrreldes lamedamat ehitust. See annab mootorile ja sõidukile tervikuna madalama raskuskeskme ja väliskuju ning enam balansseeritud kaalujaotuse.

SUBARU BOXER mootori

Rohkem stabiilsust

Tänu lameda ehitusega ja madalamal asuvale mootoriplokile on kogu auto palju paremini tasakaalus ja külgliikumiste osas tunduvalt stabiilsem, kui teiste mootoritüüpide puhul.

 

Töökindel ja võimekas

Mootori horisontaalne disain on juba olemuselt väga jäik ja isetasakaalustuv. See tähendab V- või ridamootoritest vähem vibratsioone ning suuremat vastupidavust, töökindlust ja sooritusvõimet.

SUBARU 2,5-LIITRINE DOHC BOKSERMOOTOR (2.5i)

Juba loomupäraselt sujuv ja võimekas, on Outbacki 2,5-liitrine DOHC boksermootor nüüd veelgi jõulisem ja kütust säästvam. Et paigaltminek oleks tõhusam, on mootorile tehtud täiendustega jõudu lisandunud just keskmistel ja madalatel pööretel. Tunned kindlasti, et vaid 4000 p/min juures saadaolev 235 Nm pöördemoment muudab auto linnasõidul tundlikumaks ja maanteel veelgi mõnusamaks. Kombinatsioon Lineartronic käigukastiga on ka puhtam ja säästlikum ning mõjub hästi nii rahakotile kui keskkonnale.

 

MAKS. VÕIMSUS:

129 kW (175 hj) / 5800 p/min.

MAKS. PÖÖRDEMOMENT:

235 Nm (24,0 kgfm) / 4000 p/min.

KÜTUSEKULU*:

7,3 l/100 km

CO2 -HEITMED*:

166 g/km

 

* Kütusekulu ja CO2 heitmed: vastavalt EC715/2007 - EC136/2014W.