location car search folder print add-compare-btn icon-blank-sheet icon-sheet icon-compare icon-columns icon-wheel icon-wheel two icon-shield icon-insurance icon-service icon-funding
  • TÄIENDAV OHUTUSSÜSTEEM: TAGAOLEVA SÕIDUKI TUVASTUSSÜSTEEM (SUBARU REAR VEHICLE DETECTION)*1*2Tagaoleva sõiduki tuvastussüsteem jälgib radari abil liiklust auto külgedel ja taga, hoiatades juhti ümberreastumisel pimenurgas asuva sõiduki eest või teele tagurdamisel sealse liikluse eest.

    TÄIENDAV OHUTUSSÜSTEEM: TAGAOLEVA SÕIDUKI TUVASTUSSÜSTEEM (SUBARU REAR VEHICLE DETECTION)*1*2Tagaoleva sõiduki tuvastussüsteem jälgib radari abil liiklust auto külgedel ja taga, hoiatades juhti ümberreastumisel pimenurgas asuva sõiduki eest või teele tagurdamisel sealse liikluse eest.

  • TÄIENDAV OHUTUSSÜSTEEM: KAUGTULEDE AUTOMAATLÜLITUS (HIGH BEAM ASSIST)*1*2Kaugtulede automaatlülitus aitab tulesid vastavalt sõiduoludele, kiirusele ning vastutulevatele autodele kaug- ja lähitulede vahel ümber lülitada, parandades nähtavust nii sinu kui teiste juhtide jaoks.

    TÄIENDAV OHUTUSSÜSTEEM: KAUGTULEDE AUTOMAATLÜLITUS (HIGH BEAM ASSIST)*1*2Kaugtulede automaatlülitus aitab tulesid vastavalt sõiduoludele, kiirusele ning vastutulevatele autodele kaug- ja lähitulede vahel ümber lülitada, parandades nähtavust nii sinu kui teiste juhtide jaoks.

  • NÄHTAVUS IGAS SUUNASDisaini on kohandatud, võttes arvesse juhi vaatenurkasid, et etteja tahavaade oleks veelgi parem.

    NÄHTAVUS IGAS SUUNASDisaini on kohandatud, võttes arvesse juhi vaatenurkasid, et etteja tahavaade oleks veelgi parem.

  • STABIILSUSKONTROLLI SÜSTEEM VDCS JA AKTIIVNE MOMENDISUUNAMINE ATVKui sõiduk jõuab stabiilsuse piirile, siis AWD momendijaotust, mootori võimsust ja pidureid reguleeritakse automaatselt, et hoida sõidukit kursil. Aktiivse momendisuunamise tõttu rakenduvad pidurid ning täpsema juhitavuse huvides suunatakse rataste siseküljele suunatakse momenti vähem, aga välisküljele rohkem – nii saad vajadusel teha ka äkilisi pöördeid.

    STABIILSUSKONTROLLI SÜSTEEM VDCS JA AKTIIVNE MOMENDISUUNAMINE ATVKui sõiduk jõuab stabiilsuse piirile, siis AWD momendijaotust, mootori võimsust ja pidureid reguleeritakse automaatselt, et hoida sõidukit kursil. Aktiivse momendisuunamise tõttu rakenduvad pidurid ning täpsema juhitavuse huvides suunatakse rataste siseküljele suunatakse momenti vähem, aga välisküljele rohkem – nii saad vajadusel teha ka äkilisi pöördeid.

  • OHTUDE VÄLTIMINEMadalama raskuskeskmega disain, parem vedrustus ja suurem jäikus – kõik tänu SGP-le – annavad tulemuseks sõiduki, mis reageerib vältimismanöövritele hetkega, aidates nii ära hoida ohtlikke olukordi ja õnnetusi.

    OHTUDE VÄLTIMINEMadalama raskuskeskmega disain, parem vedrustus ja suurem jäikus – kõik tänu SGP-le – annavad tulemuseks sõiduki, mis reageerib vältimismanöövritele hetkega, aidates nii ära hoida ohtlikke olukordi ja õnnetusi.

  •  SALONGI KAITSEV EHITUSSGP madala raskuskeskmega disaini tõttu paiknevad mootor ja käigukast nüüd veel madalamal kui enne, et need kokkupõrke korral salongi ei paiskuks.

    SALONGI KAITSEV EHITUSSGP madala raskuskeskmega disaini tõttu paiknevad mootor ja käigukast nüüd veel madalamal kui enne, et need kokkupõrke korral salongi ei paiskuks.

  • RINGIKUJULINE TURVARAAMSubaru XV-s on kõik sõitjad nagu raudrüüga kaitstud. Sõitjateruumi ümbritseb ringikujuline turvaraam, mille tugevdused ulatuvad katusest uste, piilarite ning põrandani. Ülitugev turvaraam on vastupidav ja suunab löögijõu igasuguse kokkupõrke korral autosviibijatest eemale. Hoolimata äärmisest tugevusest on kogu raamistus tänu nutikatele tehnoloogilistele lahendustele siiski ülikerge.

    RINGIKUJULINE TURVARAAMSubaru XV-s on kõik sõitjad nagu raudrüüga kaitstud. Sõitjateruumi ümbritseb ringikujuline turvaraam, mille tugevdused ulatuvad katusest uste, piilarite ning põrandani. Ülitugev turvaraam on vastupidav ja suunab löögijõu igasuguse kokkupõrke korral autosviibijatest eemale. Hoolimata äärmisest tugevusest on kogu raamistus tänu nutikatele tehnoloogilistele lahendustele siiski ülikerge.

  • TURVAPADJADTurvapadjad ees ja ees külgedel ning põlvede kõrgusel on SUBARU XV standardvarustuses, et kokkupõrke korral oleks kõigile reisijatele tagatud parem kaitse.

    TURVAPADJADTurvapadjad ees ja ees külgedel ning põlvede kõrgusel on SUBARU XV standardvarustuses, et kokkupõrke korral oleks kõigile reisijatele tagatud parem kaitse.

  • LÜLISAMBAVIGASUSI VÄHENDAVAD ESIISTMEDMugavamaks disainitud esiistmed, mis pakuvad juhile paremat isteasendit, aitavad ka vähendada lülisamba vigastuste riski teatud tüüpi kokkupõrgete puhul.

    LÜLISAMBAVIGASUSI VÄHENDAVAD ESIISTMEDMugavamaks disainitud esiistmed, mis pakuvad juhile paremat isteasendit, aitavad ka vähendada lülisamba vigastuste riski teatud tüüpi kokkupõrgete puhul.

  • TURVAVÖÖ EELPINGUTIDKokkupõrke korral piirab eelpinguti sülerihma liikumist ning ähendab rinnaku allosale suunatud löökide jõudu, et vähendada vigastusi ja suurendada ohutust.

    TURVAVÖÖ EELPINGUTIDKokkupõrke korral piirab eelpinguti sülerihma liikumist ning ähendab rinnaku allosale suunatud löökide jõudu, et vähendada vigastusi ja suurendada ohutust.

*1 Juhi ohutult – keskendu liiklusele ja järgi liikluseeskirju. Ära looda sõiduohutuse tagamisel ainult täiustatud turvapaketi ASP (Advanced Safety Package) omadustele. Selle süsteemi suutlikkusel on piirid. Süsteemi töö ja piiride kohta loe käsiraamatust. Lisainfot saad automüüjalt.

*2 1.6i Ridge, 2.0i Ridge, 2.0i Summit