SUBARU OUTBACK
Outbackil on esmaklassiline ohutus, ruumikus ja pukseerimisvõime. See on ideaalne neile, kes otsivad autot, mis sobib kogu perele. Outback oli maailmas esimene omataoline ja püsib endiselt tipus.
Outbacki väljatöötamisel oleme mõelnud ennekõike omanikule. Esmatähtsad on mahutavus, otstarbekus ja pukseerimisvõime – omadused, mis aja jooksul on teinud Outbackist aktiivsete perede lemmiku ja esimese valiku neile, kes ei soovi tingida ohutuse, praktilisuse ja mugavuse arvelt.
Suured klaaspinnad ja kitsad piilarid annavad Outbackile oma klassi parima nähtavuse, mis omakorda teeb juhtimise ohutumaks ja pingevabamaks.
Kogu ümbrus on kontrolli all ning juhi keskkond on loogiline ja hästiloetavate näidikutega. See on Subaru firmamärk ja suurepärane näide esmase ohutuse parimast tasemest.
Subaru eesmärk on teha maailma ohutumaid autosid ning kõik testid näitavad, et oma uute autodega oleme õigel teel. Siht on see, et keegi ei tohiks viga saada ei Subaru sees ega Subaru tõttu. Meie eesmärk on kaitsta mitte üksnes autosviibijaid, vaid ka teisi liiklejaid nagu jalgratturid ja jalakäijad.
Outbackil on palju omadusi, mis teevad aktiivse elu lihtsamaks. Integreeritud katusereelingud, suur ruudukujulise avausega pakiruum on vaid mõned neist.
SUBARU TOODAB IGAL AASTAL
NELIKVEOGA AUTOT
MAAILMAKLASSI TURVALISUS,
JA PÄRISELT TOIMIV NELIKVEDU
Uus Outback loeb sõidukiirust piiravaid liiklusmärke ja ühendab selle teabe kiirushoidiku süsteemiga.
Vastutulevate või eessõitvate sõidukite tuvastamisel reguleeritakse kaugtulede valgusulatust ning muudetakse see ala hämaramaks, samas kui ülejäänud osa teest jääb endiselt eredalt valgustatuks. Lisaks järgivad kurvisõidutuled käänulistel teedel rooli pööramist.
Näotuvastustarkvaraga infrapunakaamera jälgib pidevalt teie silmaliigutusi ning kui teie tähelepanu hajub või hakkate magama jääma, hoiatab see teid heli ja valgusmärguannetega.
Oleme alati olnud uhked Outbacki infosüsteemide üle. Uue vertikaalse 11,6-tollise puuteekraaniga on Outback teinud aga suure arengu. Selle kaudu saate juhtida enamikku auto funktsioonidest ning otse loomulikult ühildub see nii Apple CarPlay kui ka Android Autoga
Outbackiga on alati olnud lihtne igale poole pääseda, kuid 213 millimeetrini tõstetud kliirensiga saab nüüd veelgi vabamalt liigelda.
Outback põhineb Subaru uuel veermikuarhitektuuril. Eelmisega võrreldes on see kaks korda jäigem. Lisaks tagab see veel suurema turvalisuse, täiustatud mugavuse ja vaiksema salongi.